صدای گودگز

تصاویر و فیلم

صدای گودگز

تصاویر و فیلم

بنر 2 + خبر -سد خاکی گودگز

سد خاکی گودگز در شهرستان بستک به بهره‌برداری رسید
 
 
نوع اطلاعات : خبر  
طبقه بندی :  فنی مهندسی  
تعداد مشاهده : 21  
  در دومین روز از دهه مبارک فجر، طی مراسمی با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان دو پروژه از طرحهای افتتاحی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، سد خاکی گودگز و یک واحد پرورش طیور گوشتی در شهرستان بستک افتتاح شد.



به گزارش ایانا از سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان سد خاکی گودگز با اعتبار هزینه شده 5 میلیارد ریال در فاصله 3 کیلومتری شمال روستای گودگز و در 20 کیلومتری شهرستان بستک احداث شده است. پروژه احداث سد خاکی گودگز با اهدافی از جمله کنترل سیلابهای حاصل از بارندگی، توسعه کشاورزی و تغذیه سفره‌های زیر زمینی دشت پایین دست احداث شده است.

این سد دارای مشخصاتی از جمله طول تاج 240 متر، ارتفاع 17 متر، مساحت حوزه 3/38 کیلومتر مربع و امکان ذخیره 3/1 میلیون متر مکعب در سال می‌باشد. گفتنی است امکان توسعه سطوح زیر کشت نیز در بیش از 200 هکتار از اراضی منطقه میسر می‌شود.


صاحب محمدی، استاندار هرمزگان در مراسم افتتاحیه این سد گفت: با احداث و بهره‌برداری از این سد برگ زرینی در کارنامه دولت نهم ورق خورد.

وی افزود: دولت اراده را بر این قرار داده تا در دوردست ترین نقاط کشور هم نیاز مردم را مرتفع کند و در 2سال و نیم گذشته دولت با شعار عدالت محوری اجرای پرشتاب فعالیتهای عمرانی را آغاز کرده است.

   

 

 

 

تاریخ خبر       نویسنده خبر

 
 
یکشنبه 14 بهمن 1386  

 منبع خبر:    ایانا                               

 
1

نویسنده خبر: 

الهه السادات سید موسوی

 
     

خبر های مشابه : فنی و مهندسی > عمران و معماری

منبع: ایانا  ایسنا


   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد